Zamysleli ste sa niekedy nad tým, koľko času a peňazí stojí vaša starostlivosť o zdravie? Je to naozaj veľa v oboch prípadoch, no tieto výdavky sú zmysluplne investované. Tu je pár krokov k vášmu zdraviu.

1. Zdravá strava

Snažte sa sledovať si svoj príjem, ten by mal byť z deväťdesiatich percent zo zdravej stravy, stále máte priestor na dobroty, ktoré milujete. Ide o udržateľnú zdravú stravu zloženú z čerstvých neumelo spracovaných potravín.

2. Pitný režim

Dostatočný príjem tekutín zabezpečí správne fungovanie vašich obličiek a hydratáciu celého tela, vrátane pleti. Za deň sa snažte vypiť približne tri litre vody a držte si kofeínové nápoje pod kontrolou, pretože tie odvodňujú.

3. Doplňovanie vitamínov

Zo stravy prijímame nedostatok omega-3 mastných kyselín, ktoré majú vplyv na funkciu srdca. Počas zimy nám zase chýba vitamín D, pri častom tréningu klesá hladina magnézia. Je nutné tieto vitamíny a minerály dopĺňať.

4. Pohyb

Športom sa udržujete v kondícii, okysličujete telo, posilujete ho a nedovolíte, aby slablo. Pohybom pálite kalórie, čo znamená aj nezdravé tuky.

5. Detoxikácia

V tele sa nám ukladajú toxíny, ktorých sa musíme pravidelne zbavovať. Či už je to kvalitnou saunou, špeciálnymi detoxikačnými zábalmi, alebo krátkodobými zeleninovými a ovocnými diétami.

6. Alkohol a fajčenie

Fajčenie škodí zdraviu, ale aj to pasívne. Vyhýbajte sa zafajčeným priestorom. Čo sa týka alkoholu, tak pohár červeného vína je raz za čas prospešný, no pozor na nadmerné požívanie alkoholu, ktorý vám okrem iného zabíja mozgové bunky.

7. Lekári

A v neposlednom rade by ste mali pravidelne navštevovať lekárov a robiť si preventívne prehliadky. Nemusíte užívať lieky pri každej nádche, no vyšetrenia dokážu odhaliť problém v začiatkoch, prípadne vás naviesť na správnu cestu.

Foto: pixabay.com

Urobte si radosť

Nádherná spodná bielizeň a plavky »

Podprsenky, nohavičky, župany, oblečenie, plavky a ešte omnoho viac. Nízke ceny, TOP kvalita, skladom a 8% z hodnoty nákupu dostanete späť!