Silueta 1Plné krivky pôsobia ako magnet na mužov i na bolesti chrbta. Aby ste si od nich oddýchli aspoň pri spánku, je tu špeciálny matrac len pre ženy.

Podľa BBC spí na bruchu 7% ľudí a odborníci na neverbálnu komunikáciu hovoria, že túto polohu volia najčastejšie priateľskí a spoločenskí ľudia, ktorí majú radi všetko pod kontrolou. Stačí drobnosť a ženy s veľkým poprsím môžu mať pod kontrolou aj bolesti chrbta a užiť si tak spánok na bruchu bez nich.

Tou drobnosťou je odnímateľný pruh v oblasti prsníkov, vďaka ktorému je chrbtica počas spánku v prirodzenej polohe. Jeho odobratím v matraci vznikne priestor pre vaše prsníky a nikde vás nič netlačí.

To ocenia nielen dámy s prirodzene veľkými prsiami, ale aj ženy, ktoré práve podstúpili plastickú operáciu. Nové prsiami často tlačia, prekážajú a je skrátka potrebné si na ne zvyknúť.

Ak ste doteraz spali na bruchu, niekoľko týždňov po operácii to rozhodne nepôjde a aj potom vám to možno bude nepríjemné. Riešením je matrac Silueta, ktorý bol navrhnutý v spolupráci s klinikou Mediklinik a vďaka tomu spĺňa najčastejšie požiadavky pacientok po plastike pŕs.

Silueta 2

Matrac, ktorý myslí na ženy

Matrac pre ženy Silueta má unikátnu konštrukciu s odnímateľným pruhom v oblasti prsníkov, vďaka ktorému bude vaša chrbtica vždy v prirodzenej polohe. Počas spánku vás nebudú prsia tlačiť a ráno vstanete oddýchnutá a plná energie.

Okrem odnímateľného pruhu má matrac Silueta aj ďalšie výhody:

  • Posteľná plocha z pamäťovej peny sa úplne prispôsobí vašim krivkám
  • Pena Flexifoam® v jadre matraca poskytuje ideálnu oporu celému telu
  • Vzduch v matraci môže cirkulovať vďaka vzdušnej konštrukcii CubeCure
  • Poťah matraca Bungee Lara je snímateľný, prateľný na 60 ° a vhodný aj pre alergikov

Silueta 3

Kedykoľvek tiež môžete odnímateľný pruh vrátiť na svoje miesto a získať tak klasický matrac vhodný pre spanie v iných polohách. Vo vašej posteli tak môže prespať napríklad aj brat, ktorý rád spí na chrbte.

Ako na bolesti chrbta, keď máte veľké prsia

Aby vás chrbát nebolel ani počas dňa, mali by ste dodržiavať 4 základné pravidlá:

  • Noste správnu podprsenku. Mala by mať široké vypolstrované ramienka a prepracované košíčky.
  • Cvičte aspoň 2x týždenne. Pomáha najmä joga a pilates.
  • Choďte plávať. Voda prsia nadnáša a vášmu chrbtu uľavuje.
  • Nehrbte sa. Chrbát tým namáhate ešte viac.

Silueta 4

Vhodným cvičením a správnou bielizňou to môžete cez deň svojmu chrbtu významne uľahčiť. A aby ste ho netrápila ani v noci, kúpte si matrac pre ženy a užite si pokojný spánok.

Urobte si radosť

Nádherná spodná bielizeň a plavky »

Podprsenky, nohavičky, župany, oblečenie, plavky a ešte omnoho viac. Nízke ceny, TOP kvalita, skladom a 8% z hodnoty nákupu dostanete späť!