Kariéra

INTERNETOVÝ MARKETING: Ako predať váš tovar na internete

Vlastníte internetový obchod a nedarí sa vám úspešne predávať tovar? Poradíme vám, ako získať nových návštevníkov, udržať si ich a následne ich návštevu premeniť na zisk. Ponúkať tovar na vlastnom internetovom obchode je už dnes viac než samozrejmosť. Po čase si ale pomyslíte, že predaj je slabý a zrejme je niekde chyba. V prvom rade si treba ujasniť ciele a pripraviť internetový obchod na marketing. Pokiaľ všetko funguje bez problémov, pusťte sa do reklamy.

Dnešné formy internetového marketingu sú vskutku rôznorodé a nanajvýš bohaté. Azda najlepším spôsobom je využiť SEO – optimalizáciu pre vyhľadávače, ktorá vám zaistí dobré pozície vo vyhľadávačoch ako napr. Google. Avšak proces nazývaný SEO zahŕňa niekoľko praktík od samotnej úpravy stránky až po linkbuilding, linkbaiting, social media marketing, virálny marketing, online PR a pod. Zobrazovať sa na prvých stránkach vo vyhľadávačoch na vybrané spojenia vám zaistí stálu a pomerne vysokú návštevnosť. SEO je dlhodobá záležitosť. Odporúčame vybrať si firmu, ktorá sa pýši viacerými referenciami a dobrými názormi klientov. Rozhodne nič nenechávajte na náhodu a danú spoločnosť, ktorá sa venuje týmto službám, si dobre preverte.

Ďalší skvelý marketingový nástroj je intextová reklama. Medzi najlepšie patrí intextový systém www.inclick.sk. Intextová reklama je relevantná a veľmi obľúbená reklama ako u inzerentov, tak i návštevníkov daných web stránok, kde sa zobrazuje. Nie je vtieravá a vôbec neobťažuje návštevníkov. Reklamy sú pridané priamo v texte článku cez kľúčové slovíčka, ktoré si vyberiete. Vytvorenie a samotné spravovanie reklamnej kampane je v systéme inClick.sk veľmi jednoduché. Pokiaľ chcete predávať váš tovar na plné obrátky, využite intextovú reklamu. Viac informácií o reklamných formátoch a fungovaní intextovej reklamy sa môžete dozvedieť jedným klikom na www.inclick.sk/nav/intextadvertising.