Móda a krása

Miranda Kerr ako stelesnenie novej Swarovski vízie

MirandaSvetová klenotnícka spoločnosť Swarovski si vybrala austrálske mesto Sydney ako miesto, kde odhalila novú medzinárodnú víziu značky, ktorú stelesňuje krásna a známa modelka Miranda Kerr. Sydney nebolo vybraté náhodou. Je to totiž rodné mesto Mirandy. Miranda Kerr bola zvolená ako múza Swarovski už v roku 2013 a mali sme ju možnosť vidieť v množstve printových či televíznych kampaní.

Kampane fotil známy fotograf Nick Knight. V pozadí modelky boli umiestnené ruže, ktoré pôsobia veľmi jemne a elegantne. Vo videu hrala hudba Pharella Williamsa a Miranda v nich vyzerala ako vždy božsky.

Novo uvedenou marketingovou stratégiou spoločnosti sa stali produkty, ktoré budú určené na každodenné nosenie – “ everyday wear“.

Túto víziu bližšie vysvetlil generálny riaditeľ spoločnosti pre Austráliu a Nový Zéland Patrik Hauert. “ Snažíme sa zvýšiť povedomie o značke Swarovski ako prémiovej. Chceme, aby naši zákazníci vedeli, že naše šperky môžu nosiť každý deň, či už do práce alebo na stretnutia s priateľmi.“

Miranda Kerr

V súčasnosti prevádzkuje Swarovski v Austrálii a na Novom Zélande 58 predajní, pričom na celom svete je asi 2400 mono-brand predajní. Medzinárodná expanzia maloobchodnéhomodelu Swarovski rozbehla len v roku 1997, kedy otvorila prvé obchody Swarovski v Hong Kongu.

Miranda Kerr sa k novej kampani Swarovski vyjadrila: Na to, aby ste boli šýlová, nepotrebujete množstvo peňazí, potrebujete len dobré doplnky.

Šperkárske skvosty z dielne Swarovski sú obľúbené aj na Slovensku. Swarovski náušnice, náhrdelníky, či rôzne doplnky ako sú strieborné náušnice, prstene, kľúčenky, či obaly na telefény zdobiace kryštály z dielne Swarovski. Stačí si vybrať!