Pilates je obľúbený najmä vďaka efektivite a jednoduchosti zároveň. Osvojte si tieto cviky a spoznajte efektívne cvičenie, ktoré môžete vykonávať aj doma. Zmeny budú čoskoro viditeľné, ale nezabudnite, že ak chcete schudnúť, spevniť si telo a vyzerať lepšie, nestačí cvičiť len jedenkrát za 3 týždne. Naučte sa pravidelnosti, správnej životospráve a čo je dôležité, musíte byť pozitívne naladený a bez stresu.

plank-1327256_1280

Cviky pre posilnenie stehenných svalov

Ako pri každých cvikoch, aj pilates má svoje základné princípy, ktoré by ste mali dodržiavať. Dýchanie by malo byť v súlade s pohybom, ale tiež by malo pomôcť pri uvolňovaní svalového napätia. Vedeli ste, že správne dýchanie vedie k zlepšeniu krvného obehu? Pri cvičení buďte sústredený (snažte sa, aby bolo telo v súlade s mysľou), dôslední a nezabúdajte na zacentrovanie – to znamená, že pohyb by mal vychádzať zo stredu tela. Opatrnosť, koncentrácia a sústredenosť sú taktiež namieste. Nikto predsa nechce, aby ste si ublížili, a preto vykonávajte tieto cviky plynule a bezpečne.

Cviky na stehná a boky

Ak pravidelne cvičíte pilates cviky, spevňujete chrbtové, brušné a sedacie svaly, ďalej si zlepšujete držanie tela, koordináciu a v neposlednom rade aj dýchanie.

Cviky pre posilnenie zadku a sedacích svalov

Buďte opatrní a v prípade, že sa rozhodnete pre pilates cviky, myslite na všetky základné princípy, ktoré musíte dodržiavať. Výsledky nebudú pozorovateľné ihneď, ale po pár desiatkach lekcií zbadáte viditeľný rozdiel.

Foto: pixabay.com, Video: Youtube.com

Urobte si radosť

Nádherná spodná bielizeň a plavky na Astratexe »

Podprsenky, nohavičky, župany, oblečenie, plavky... Najlepšie ceny, vysoká kvalita, všetko skladom a 8% z hodnoty nákupu dostanete späť!