Móda a krása

Príručka pre mužov: Druhy spodného prádla

Erotické spodné prádloKeď chce muž kúpiť žene alebo partnerke spodnú bielizeň ako darček, môže to byť preňho mätúca a nezdolateľná úloha. Kde má vlastne začať? Na svete existuje tak veľa rôznych značiek a štýlov. Aké sú medzi nimi rozdiely? Dokáže sa vôbec trafiť do partnerkinho štýlu? Táto krátka príručka pomôže mužom v jasnejšom výbere spodnej bielizne pre partnerky a pomôže im tak získať rozhľad v oblasti ženskej bielizne. Budete sa vedieť opýtať predavačky cielenú otázku a budete mať patričný prehľad.

Poznáme 6 rôznych druhov spodného prádla: športové, prírodné, elegantné, erotické spodné prádlo, dizajnérske prádlo a prádlo na špeciálne príležitosti (svadba). Je pochopiteľné že tieto kategórie sa prekrývajú. Napríklad prádlo na špeciálne príležitosti dokáže nahradiť dizajnérske prádlo a naopak. Aj prírodné prádlo môže byť sexi. Máme však za to že pochopenie týchto 6 základných kategórii vám pomôže vybrať vhodnú bielizeň pre partnerku.

Naturálna bielizeň (prírodná) je pre ženy, ktoré potrebujú funkčné prádlo, ktoré nie je na očiach a nevystupuje z radu. Jednoduchosť, kvalita a pohodlie majú byť hlavné aspekty takéhoto spodné prádla. Napríklad značka: Darjeeling dokáže splniť tieto očakávania a ponúkne vzhľad a komfort, ktorý si zaslúžite.

Účelom športového spodného prádla je priniesť ženám hlavne pohodlie pri nosení a malo by podporovať životný štýl ženy, ktorá ho nosí. Nemalo by však udrieť do očí ani pod tesnejším oblečením. Značka Prada je v tomto obore majster a teší sa vysokej obľube u žien. Sloggi vyvinula taktiež niekoľko zaujímavých kúskov takejto spodnej bielizne.

Spodná bielizeň elegantného rázu je navrhovaná tak aby žena vyzerala veľmi zmyselne a pôvabne bez erotického nádychu. Elegantná spodná bielizeň sa v mnohom podobá práve tej dizajnérskej. Mnoho žien si ich preto pletie. Pre príklad značky, ktorá sa zaoberá týmto typom bielizne sme zvolili: Chantelle’s Riviera, ktorá ponúka luxusné elegantné kúsky.

Dizajnérske prádlo je samo o sebe veľmi špecifické. Samotná žena si ho kupuje hlavne kvôli sebe, keďže len málo pozorovateľov dokáže odhaliť že ide o spodné prádlo, ktoré vytvoril samotný projektant. Dôraz sa kladie hlavne na štýl. Zaostáva kvalita a pohodlie. S podobnými kúskami sa môžete stretnúť u: Dolce & Gabana , Versace a nedávno populárneho Agent Provocateur.

svadobné spodné prádloErotické spodné prádlo je obrovská kapitola sama o sebe. Prekrýva sa z mnohými ostatnými kategóriami, ale vždy prinesie žene požadovaný pocit. Žena sa v takomto prádle cíti veľmi sexi a rozhodne si ním môže zvýšiť sebavedomie. Jedna z najväčších a najznámejších sexi značiek je určite: Victoria’s Secret, ktorá každoročne prinesie do tohto segmentu nespočetne mnoho rôznych štýlov a farieb. Je pravdou že práve táto značka určuje trendy a rozhoduje kde sa bude tento segment prádla uberať tento rok. Fredericks je len ich slabou konkurenciou a ostáva v tieni tejto značky. Skúste sa však pozrieť na značku Lise Charmel z Francúzska, ktorá kombinuje zvádzanie s módou – veľmi zaujímavé modely.

Svadobné spodné prádlo je pochopiteľne vyrobené len pre tento jeden deň na ktorý každá žena čaká celý život. Kombinuje sa tu krémová farba s bielou. Vidíme tu náznak sexi štýlu s elegantným. Pohodlie a odolnosť je tu problémom, ale nahrádza sa to zmyselnosťou a štýlom. Takmer každá značka má vo svojom portfóliu tento druh.

Victoria’s SecretTak akú spodnú bielizeň si môžete vlastne zakúpiť. Väčšinou prichádza na rad aj Vaše bydlisko. Neexistuje spoločnosť, ktorá by mala pokrytý celý svet a tak sa stretnete s rôznymi štýlmi po celom svete.

Značka Chantelle je popredná francúzska značka, ktorá svoje prádlo dokáže rozosielať do 50 krajín celého sveta.

La Perla začala ako malá talianska značka, ktorá vyrábala kvalitné korzety. Dnes sa stávajú popredným výrobcom spodného prádla.

Fantasie založil UK návrhár, ktorý sa špecializuje na podprsenky s väčšími košíkmi. Bohužiaľ, značka pôsobí hlavne v UK a je značný problém sa dostať k týmto produktom.

Triumph je nemecký výrobca, ktorý podobne ako La Perla začal ako malý obchodík predávajúci korzety. Dnes je to už veľká firma, ktorá vlastní značku Sloggi.

Victoria’s Secret bola prvý krát otvorená v roku 1977 Royom Raymondom, ktorý chcel prístupnú predajňu v Európe pre mužov i ženy. Raymond predal spoločnosť v roku 1982 a tá sa neskôr stala TOP predajcom spodného prádla v USA. Veľká škoda je že v Európe túto značku ľudia nepoznajú, respektíve ju len málo kupujú.