Prichádza jar a naše telo treba očistiť. Venujte dostatočnú pozornosť výživným ovocným a zeleninovým nápojom, trávte voľný čas vonku a v pohybe. Vaše telo sa vám odvďačí. A to nielen na jar, ale počas celého roka! Buďte vo forme a dobrej kondícii aj vďaka účinným peptidom, ktoré sa vyskytujú ako relatívne krátke reťazce aminokyselín. Spolu s bielkovinymi podporujú náš imunitný systém. Vo forme kvalitných doplnkov výživy sú nenahraditeľné pre rast a objem svalov. Nie sú len záležitosťou profesionálnych športovcov, potrebujú ich rovnako ako muži, tak aj ženy.

  

Proteíny sú pre naše telo energetickou zásobárňou. Poskytujú dostatok vlákniny, minerálov a účinne spaľujú tuky. Je to ideálna a najvyhľadávanejšia forma výživy pre spevnenie, respektíve skvalitnenie svalstva. Pomôžu nám efektívne schudnúť, ale pritom telo “neochudobniť“ o potrebné látky a minerály. Prijímať ich môžeme v čisto prírodnej forme zo stravy, alebo ako výživové doplnky v prášku, či v rôznych nápojoch. Prichádza obdobie plánovanie rôznych efektívnych detoxikačných kúr a diét. Buďte stále o krok vpred a poznajte silu účinných proteínov!

K tým najžiadanejším patrí srvátkový, sójový a ryžový proteín. Ak ich raz ochutnáte, ihneď zmeníte pohľad na zdravé stravovanie a efektívnu formu spaľovania tukov. Srvátkový proteín buď vo forme tyčiniek, nápojov alebo iných výživových doplnkov získavame z bielkoviny kravského mlieka. Je to aj výživný proteín pre ženy, práve v čase rôznych hormonálnych zmien. Pri udržiavaní svalovej hmoty a celkovej vitality sa odporúča predovšetkým z hľadiska rozpustnosti a množstva účinných látok.

Proteíny – na zdravie, krásu, ale aj celkovú vitalitu

Je to síce jeden z najlepších proteínov na rast svalov, ale okrem toho prináša mnoho pozitív aj v oblasti krásy. Srvátkový proteín pomáha pri udržiavaní zdravej pokožky, vlasov a nechtov. Má silné účinky v boji proti rakovine krčka maternice a prsníkov. Odporúča sa aj na zníženie rizika srdcovo-cievnych ochorení a pre udžiavanie správnej hladiny cukru v krvi.

Rôzne výživové doplnky sa nezaobídu ani bez účinného a rovnako zdravého sójového proteínu. Zabezpečuje výživu a regeneráciu všetkých tkanív a vnútorných orgánov v tele. Je to rastlinný proteín, ktorý vyhľadávajú predovšetkým vegetariáni. Konzumujú ho ľudia s precitlivenosťou organizmu na laktózu.

Podobne aj ryžový proteín je skvelým zdrojom pre udržiavanie svalovej hmoty a celkového skvalitnenia a spestrenia stravy. Je to ľahšie stráviteľná alternatíva v porovnaní so srvátkovým proteínom.V ryžovom proteíne sa skrýva regenerácia svalov a sila celkového organizmu. Nevyhľadávajte len riešenia, ako schudnúť, ale aj ako jednoznačne nájsť výborný zdroj bielkovín a esenciálnych aminokyselín. Ryžový proteín chutí jedinečne a podporuje zdravý vegánsky životný štýl.

Foto: pixabay.com