Móda a krása

Konkurencia vo svete kozmetiky

Dnes sa firmy pretekajú o to ktorá prinesie ľuďom čosi nové, kvalitné a čo zaujme ich pozornosť. Novosť sama o sebe nemusí znamenať nič. Ľudia dajú prednosť výrobkom, ktoré uspokojujú rovnaké potreby možno nie v takej kvalite ale to len preto lebo im veria a sú cenovo dostupnejšie. Pamätajte, nové neznamená nutne lepšie.

Ak rozmýšľate nad niečím novým, musíte zvážiť ako sa to dokáže vyrovnať s konkurenciou. Pred nedávnom som sa na Facebooku dočítal, že kozmetika online www.seaoflife.sk predáva nové výrobky z kategórie bio kozmetika. Marí sa mi, že to je nejaké telové mlieko a taktiež nejaké lekárska kozmetika, ktoré sú novým produktom ich výroby. Pomocou širokého využitia internetu by nemal byť pre nich problém dostať ich nové výrobky medzi verejnosť a taktiež akcie a rôzne iné ponuky, ktoré sú v aktuálnej ponuke. No konkurencia je vysoká. Na svete existuje množstvo rôznych firiem ktoré vyrábajú rovnaké výrobky a taktiež poskytujú rovnaké služby. Neviem ako Vám ale mne sa know-how ich výrobkov zadá rovnaké, no keby som sa prizrel bližšie možno by sa odlišnosti objavili. Som veľmi zvedavý ako sa dokážu vyrovnať s touto narastajúcou konkurenciou. Z môjho osobného uhľa pohľadu by mohli dať nejaké akcie ako napríklad jedna plus jedna zadarmo alebo napríklad, že si ľudia u nich kúpia výrobky nad päťdesiat eur a dostanú k tomu napríklad vzorku telového mlieka zadarmo alebo nejaké ubytovanie v horách, v termálnom kúpalisku a mnoho iného. Ten peeling by mohol byť veľmi zaujímavý. Predpokladám, že ženy by neodolali a vyskúšali čo najlepšie využiť ich akciové ponuky. Koniec koncov krása a ženský pôvab sa najvýraznejšie odzrkadľujú na ich pokožke a touto cestou by firma mohla prilákať nových zákazníkov a pretlačiť svoje výrobky do popredia.

Nechcem nič zakríknuť ale dúfam, že sa ich výrobky presadia dobrou kvalitou a prijateľnou cenou, čím by si značka ich nových výrobkov získala čo najväčšiu pozornosť ľudí. No to je zatiaľ iba hudba budúcnosti, ktorá môže nabrať celkom iný smer ako si predstavujeme.

Foto na titulke: Pixmac.sk, SPX1MSD