Predpokladám, že väčšina z nás videla film, v ktorom sa šarmantný Mel Gibson po zásahu elektrickým prúdom vo vani zobudí na podlahe a začne počuť to, čo si ženy myslia. Štatistiky a rôzne ankety sa vo výsledkoch na túto tému rozchádzajú rovnako ako aj názory jednotlivých skupín žien. Myslím, že mi nikto nemôže vyčítať to, ak poviem, že ženy chcú byť v prvom rade milované. Chcú byť zahŕňané láskou, citmi a nehou. Od koho? No predsa od svojich partnerov. Žena potrebuje byť neustále presviedčaná, že je pre svojho frajera, manžela či milenca všetkým na svete. Ženy si oveľa viac zakladajú na citoch a vzťahoch so svojím okolím ako muži. Tu však dochádza ku konfliktu záujmov. Problém je v tom, že muži potrebujú ku šťastiu úplne iné veci ako ich partnerky. Muž namiesto toho, aby si cez víkend oholil bradu, obliekol košeľu a poslušne sprevádzal svoju nežnejšiu polovičku na návšteve jej kamarátky, on navlečie svoj pivný mozoľ do futbalového dresu a trenírok, hodí kopačky do igelitovej tašky a uteká na derby zápas proti susednej dedine. Namiesto toho, aby vám po namáhavom dni v práci doprial pekný večer pri pohári vína a možno aj s horúcim kúpeľom, pozve svojich bláznivých kamarátov do bytu. Veď v telke je liga majstrov a to predsa nemôže zmeškať.

Možno vás to prekvapí, ale muži naozaj vedia po čom túžite. Uvedomujú si však, mieru vašej tolerancie, ktorá je vo vzťahu tak dôležitá. Väčšina z nich, teda ak nie sú hlúpi, pozná jej hranice a zmení sa z nevychovaného prasiatka na, možno nie Mela Gibsona, ale na citlivého priateľa, chápavého manžela alebo nežného milenca. Jednoducho zmení sa na takého po akom túžime. Niektorým táto zmena vydrží dlhšie ďalším zase nie, no tak to už vo vzťahoch býva. Skúste mu ukázať, že sa mu oplatí, aby hral úlohu, do ktorej sa ho snažíte obsadiť, čo najčastejšie. Ako to dosiahnete, viete najlepšie vy sami.

Urobte si radosť

Nádherná spodná bielizeň a plavky »

Podprsenky, nohavičky, župany, oblečenie, plavky a ešte omnoho viac. Nízke ceny, TOP kvalita, skladom a 8% z hodnoty nákupu dostanete späť!