Leto sa pomaly blíži, otvárate skriňu a s údivom zisťujete, že sa už nezmestíte do plaviek z minulého roka? Čo s tým? Zabudnite na kúpu nových plaviek s väčšou konfekčnou veľkosťou, začnite chudnúť! Váš cieľ znie: schudnutie do plaviek rýchlo a jednoducho! O tom, že sa to dá, vás presvedčia výsledky, ktoré dosiahnete striktným dodržiavaním nasledujúcich rád, ako schudnúť …

Problémová oblasť č. 1 – pneumatika okolo brucha

Neskrývajte ovisnuté svaly brucha do jednodielnych plaviek; spevnite brušné svaly a ukážte svetu brucho bez pneumatiky! Cviky na brucho, správny pitný režim a strava bohatá na vlákninu sú základom pevného svalstva na bruchu.

Cvik na brucho : Veľmi účinným cvikom na brucho sú tzv. sklápačky. Ľahnite si na zem, poprípade podložku, a vzpažte ruky. Zdvihnite súčasne ruky aj nohy, pokiaľ sa navzájom nedotknú. Pohyb prevádzajte rýchlo, ale bezbolestne, zatiaľ čo v dolnej polohe tela, pohyb neprerušujte.

Problémová oblasť č. 2 – pomarančové, hrubé stehná

Pri pohľade do zrkadla, ste si všimli, že vaša pokožka už dávno nie je hladkou a napnutou? Pripomína skôr hrubú kožu pomaranča? Tak to zmeňte pomocou cviku na stehná!

Cvik na stehná : Najúčinnejší cvik na krásne stehná sú klasické drepy. Postavte sa, s mierne rozkročenými nohami a vystretou chrbticou, začnite robiť drepy. Dbajte na to, aby drepy boli pomalé a aby ste kolená ohýbali len mierne. Boky pomaly presúvajte dozadu a cíťte, ako sa svaly stehien krásne napínajú počas cvičenia.

Problémová oblasť č. 3 – zadok ako kufor

Prejdite sa po pláži s krásnym, vypracovaným zadočkom a zvyknite si na nové pomenovania vašej ženskej časti tela. Zabudnite na šatky, ktoré si preväzujete okolo pása, odhaľte pevný, guľatý zadoček.

Cvik na zadok : Skvelá kombinácia cviku na zadok a brucho, je nasledovný cvik. Ľahnite si na brucho, pokrčte ruky v lakťoch a položte čelo na dlane rúk. Pomaly zdvíhajte nohy od zeme, ruky nechajte ležať na podlahe. Ak chcete posilniť brucho, zdvíhajte od podlahy, naraz aj ruky aj nohy.